میرسعید معروف وعلس ضیاو......

سرمربي تيم واليبال کاله آمل؛ جذب" سعيد معروف "نياز به بررسي دارد/"معروف" گزينه اي استثنايي است "سعيد معروف" پاسور فصل گذشته تيم داماش گيلان قراردادش را با گيتي سپندي ها براي حضور در ليگ برتر امسال فسخ کرد و با تيم کاله آمل وارد مذاکره شد.

بهروز عطايي سرمربي تيم واليبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در مورد مذاکره با سعيد معروف هنوز هيچ اتفاق قطعي صورت نگرفته و تيم کاله با 2 بازيکن ايراني و بلغاري براي همکاري در ليگ برتر امسال قرارداد رسمي بسته است.

وي گفت: در صورت قطعي شدن همکاري نکردن معروف با تيم گيتي سپند اصفهان و اخذ رضايت نامه از سوي آن ها ما به عنوان يک گزينه استثنايي و حرفه اي نسبت به مذاکره با اين پاسور هوشمند اقدام خواهيم کرد و در مورد 2 پاسور ديگر تيم تصميم گيري مي کنيم.

عطايي يادآور شد: پس از پايان ليگ برتر فصل گذشته ما با سعيد معروف مذاکره کرديم اما از نظر برخي موارد به توافق نرسيديم و احتمال تجديد مذاکره با وي وجود دارد

 

 

سعيد معروف با آملي ها وارد مذاكره شد به دنبال تقويت احتمال فسخ قرارداد سعيد معروف با تيم واليبال گيتي پسند اصفهان پاسور تيم ملي كشورمان با كاله آمل وارد مذاكره شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سعيد معروف پاسور فصل گذشته تيم داماش گيلان قرار بود در ليگ برتر امسال در تركيب تيم گيتي پسند اصفهان شركت كند اما بنا به دلايلي قراردادش با اين باشگاه در آستانه فسخ شدن است.

براساس اين گزارش، مسئولان باشگاه كاله آمل پس از مطلع شدن از خبر احتمال فسخ قرارداد معروف با تيم گيتي پسند با وي وارد مذاكره شده اند اما اين امر در حالي است كه آملي ها با وحيد سيد عباسي و يك بازيكن بلغاري در پست پاسور قرارداد همكاري بسته اند.

 

مصطفی کارخانه به ایتالیا رفت مصطفی کارخانه سرمربی پیشین تیم ملی والیبال جوانان کشورمان بامداد امروز تهران را به مقصد شهر رم ترک کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال گیتی پسند اصفهان برای ارتقا سطح دانش و اطلاعات خود به کشور ایتالیا که هم اکنون در والیبال حرف اول را می زند سفر کرده است.

براساس این گزارش، هزینه اعزام مصطفی کارخانه از سوی باشگاه گیتی پسند اصفهان پرداخت و سعی دارد با حضور در کنار تیم های بزرگ در مدت 2 هفته حضورش در ایتالیا از نحوه تمرینات مدرن آن ها مطلع شود.

 ویرایش:

سرپرست تيم واليبال گيتي پسند اصفهان: در اجراي قانون تعارف نداريم حتي با سعيد معروف امين كريميان سرپرست تيم واليبال گيتي پسند اصفهان گفت: ما ملزم به رعايت قوانين و مقررات آئين نامه سازمان ليگ در تمامي موارد به خصوص قرارداد با بازيكنان هستيم.

امين كريميان سرپرست تيم واليبال گيتي پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: طبق قانون سازمان ليگ بايد مدت عقد قراردادهاي همكاري با بازيكنان داراي سن زير 28 سال 2 ساله و براي سال دوم مبلغ قرارداد بايد حداقل 25 درصد افزايش داشته باشد در صورتي كه بايد اين افرايش حداكثري 25 درصد باشد.

وي گفت: وقتي خواستيم با سعيد معروف پاسور تيم در مورد عقد قرارداد سال دوم مذاكره كنيم وي درصد افزايش دستمزد خود را بسيار بالا اعلام كرد اين امر طبق قانون با مبلغ سقف قرارداد تفاوت قابل ملاحظه داشت و بنا به آنكه افزايش بي رويه مبالغ قراردادها به واليبال در نگاه كلان لطمه وارد مي كند با سعيد معروف به تفاهم نرسيديم.

كريميان تصريح كرد: سعيد معروف براي ماندن در تيم گيتي پسند بايد با شرايط جديد موافقت كند در غير اين صورت قراردادش فسخ خواهد شد و ما هم اكنون 2 گزينه خارجي و 2 پاسور داخلي مورد نظرمان است.


درپي انحلال واليبال پيکان؛ داورزني:حاشيه ها ربطي به فدراسيون ندارد/منافع ايران خودرو،ملي است نه خصوصي کمتر از 12 ساعت است که خبر انحلال تيم واليبال پيکان از حضور در ليگ برتر اعلام شده؛اما در طول اين مدت زمان بسيار کوتاه بيش از هزاران کارشناس نسبت به اين تصميم گيري نظر دادند.

محمدرضا داورزني،رئيس فدراسيون واليبال درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه برخي از پايگاههاي اطلاع رساني،سعي دارند درکنار اعلام خبر انحلال تيم پيکان بگويند که علت اصلي آن اختلاف اين مجموعه با فدراسيون بوده است،در صورتي که اين امر يک دروغ بزرگ است و من طي صحبتي که با شيعي داشتم،وي با صراحت اين امر را تکذيب کرد.

وي يادآور شد:اعضاي هيئت مديره باشگاه تصميم گرفته اند به دليل مشکل مالي نسبت به عدم تيمداري در ليگ برتر واليبال اقدام کنند و اين مقوله ارتباطي به فدراسيون ندارد.در حال حاضر باشگاه جايگزين پيکان وجود دارد،اما همگان بدانند که اين مجموعه يک سرمايه ملي با سابقه 40 ساله است؛نه يک باشگاه صنفي در واليبال ملي ايران.پيکان داراي يک هويت است و نبايد به راحتي درخصوص انحلال آن صحبت کرد.داورزني گفت:پيکاني ها با استناد به اينکه نرخ بازيکن بالا رفته،مي خواهند از ليگ کناره گيري کنند.اين باشگاه متعلق به نجم الدين نيست بلکه متعلق به کل کشور است.عواقب اين تصميم اشتباه به همگان ضرر مي رساند.
وي گفت:هم اکنون تيمي نداريم که بتواند به عنوان يک جايگزين قدرتمند به جاي پيکان در جام باشگاههاي جهان شرکت کند.مسئولان اين تيم و باشگاه بايد حداقل از چهارماه قبل درخصوص انحلال و کناره گيري از ليگ برتر،فدراسيون را در جريان قرار مي دادند.معتقدم با توجه به سابقه تيم واليبال پيکان،تصميم گيري درخصوص فعاليت يا عدم فعاليت آن را يک نفر نبايد بگيرد و اين روش تصميم گيري مشکل دارد.
رييس فدراسيون واليبال ياد‌آور شد:رسالت يک باشگاه در وهله اول ترتيب بازيکنان است،نبايد آنها دغدغه گران شدن نرخ مبلغ قراردا ها را داشته باشند.در گذشته پيکان جزو باشگاه هايي بود که بازيکن به ديگر تيم ها مي فروخت،حال دليل اتخاذ اين تصميم درچنين شرايطي امري غير منطقي است.
وييادآور شد؛سعي کرديم اين موضوع را از طريق عباسي وزير ورزش پيگيري کنيم،که اميد دارم موفق شويم


 

رئيس كميته داوران فدراسيون واليبال: 55 داور درگير مسابقات قهرماني مردان آسيا مي شوند مسابقات قهرماني مردان آسيا،اواخر شهريور سال جاري در تهران با حضور 16 تيم برگزار مي شود.

اميدوار حاتمي،رئيس كميته داوران فدراسيون واليبال درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:باتوجه به آن كه اين مسابقات در تهران برگزار مي شود،سعي داريم با قضاوت هاي صحيح ميزباني حرفه اي و بدون مشكل را داشته باشيم.

وي گفت:براساس تعداد تيم هاي شركت كننده در اين دوره از مسابقات،حدود 55 داور با درجات بين المللي،ملي و يك درگير قضاوت بازي ها به عنوان داور اول،داور دوم،داور خط،منشي خواهند بود.

حاتمي گفت:با توجه به آن كه مسابقات در سالن 12 هزار نفري آزادي و سالن واليبال فدراسيون برگزار مي شود،بايد نسبت به تقسيم بندي داوران اقدامات لازم را انجام دهيم


 

فعلا

 

 

 

 


موضوعات م


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:5 توسط بیتا| |

 

اميدواورم ازمطالبم خوشتون بياد واميدوارم دوستانم نيز اين مطالب روبخونن مخصوصا فاطمه

نوشته شده در جمعه 1 دی 1390برچسب:,ساعت 15:35 توسط بیتا| |

: درخشش پوریا فیاضی در رقابت‌های جام‌جهانی والیبال و پیروزی تاریخی ایران مقابل قهرمان اروپا شاید برای هیچكس به اندازه مهتا محمدی، شیرین و دلچسب نباشد.

وی در اولین بازی همسرش در جام‌جهانی والیبال مقابل كوبا ساعت 30/5 صبح با زنگ ساعتش از خواب پرید و به همراه پدربزرگش با استرس و نگرانی عجیبی دكمه جعبه جادویی را فشار داد و به آن خیره شد.

لحظاتی دلهره‌آور و شیرین كه با هر دریافت پوریا به وجد می‌آمد و برایش دعا می‌كرد. مهتا كه خود نیز عضو تیم‌ملی والیبال بانوان است و اتفاقا مثل همسرش در پست دریافت كننده بازی می‌كند، در پایان بازی و درخشش پوریا از فرط خوشحالی گریست، گوشی تلفن را برداشت و این موفقیت بزرگ را به وی تبریك گفت. فیاضی نیز كه از فرط خوشحالی همسرش انرژی گرفته بود، عروسكش را به او هدیه داد.

خواندن لحظات شاد و دلهره‌آور همسر تاثیرگذارترین بازیكن ایران در مسابقه مقابل صربستان جالب و خواندنی است، ما نیز گفت‌وگوی كوتاهی با مهتا محمدی انجام دادیم تا شما خوانندگان عزیز بخوانید:

90: لحظات پراسترسی را پشت‌سرگذاشتید؟

بله، خیلی استرس داشتم، ساعت را روی 30/5 صبح كوك كردم تا بازی را تماشا كنم. باورتان نمی‌شود از فرط خوشحالی خیلی گریه كردم.

90: چه احساسی داشتی؟

احساس خیلی قشنگی بود. بابك برای اولین بار در این مسابقات بازی می‌كرد. عملكرد او خیلی باارزش بود. این بازی به خاطر بازی بابك قشنگ بود.

90: بابك؟

منظورم پوریاست.

90: بعد از بازی چه كار كردی؟

به او زنگ زدم، خیلی خوشحال شد و گفت: از شادی شما خوشحالم.

90: هدیه خوبی بود؟

بله، اما فقط عروسكش را به من هدیه داد.

90: بازی را با چه كسی دیدی؟

با پدربزرگم. هر صبح با من بیدار می‌شود و بازی‌ها را نگاه می‌كند. او خیلی مقاومت كرد تا جلوی احساساتش را بگیرد، اما من شادی را در چشم‌هایش دیدم.

90: تیم‌ملی در مقابل كوبا خیلی خوب بازی نكرد، نظر شما چیست؟

در آن بازی بابك بازی نكرد و در جایگاه تماشاچیان بود. كوبا تیم خیلی خوبی بود و ایران بازی خودش را نشان نداد و از لحاظ روحی افت شدیدی داشت، به او گفتم كوبایی‌ها با اسپك‌هایشان كتكتان زدند. راستش شرایط بازیكنان ایرانی در آن لحظه شبیه تیم خانم‌ها بود.

90: چطور؟

آن لحظه یاد خانم‌های ایرانی افتادم كه برابر چین و ژاپن حرفی برای گفتن نداشتند و بهت‌زده می‌شدند.

90: بازی با لهستان را پیش‌بینی می‌كنی؟

ایران در بازی دوستانه این تیم را شكست داده و با شكست قهرمان اروپا جرقه خوبی زده و روحیه و انگیزه بالایی گرفته است. ان شاءا... ایران را روی سكو ببینیم.

90: شما هم در پست دریافت‌كننده بازی می‌كنید؟

بله، كپی بابك هستم. (باخنده)

90: شما هم عنوان بهترین دریافت‌كننده را در مسابقات رسمی كسب كرده‌اید؟

بله، در مسابقات آسیایی و در بازی مقابل قزاقستان.

90: همدیگر را از قبل می‌شناختید؟

نه. ازدواجمان كاملا تصادفی بود.

90: والیبال را از چه زمانی شروع كردی؟

14 سالگی، 4 سال در تیم نفت بازی كردم، از دو سال گذشته نیز عضو تیم گاز با سرمربیگری سیما صدیقی هستم. از سه سال قبل نیز پیراهن تیم‌ملی بزرگسالان را به تن كرده‌ام.

90: زندگی مشترك چه تاثیری در زندگی ورزشی‌تان داشته است؟

اثر مثبتی داشته، هرگاه به مشكلی برمی‌خوردم به من كمك می‌كند، اما سختی‌های خاص خودش را هم دارد.

90: چه سختی‌هایی؟

به دلیل اردوهای تیم‌ملی همدیگر را كمتر می بینیم، اما او انگیزه بزرگی برای خانواده است.

90: حرف آخر؟

برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌كنم چون خیلی خوب ظاهر شده است.

 

 

 

نوشته شده در جمعه 1 دی 1390برچسب:,ساعت 13:39 توسط بیتا| |

 

 اقا سعید متولد 23/7/64 هستش . پاسور اسبق تیم ملی  (به جای امیر حسینی ولی باز اقا امیر که واقعا  بازییش عالی هسته دوباره پاسور تیم ملی شده به همراه اقای مهدوی ولی به نظر من باید به جای اقای مهدوی اقا سعید پاسور دوم تیم ملی میشد)و پاسور تیم کاله مازندران.

ماشین سعید جون 206 نقره ای هستش ولی متاسفانه اصلا دستفرمونش خوب نیسته وسال پیش یک تصادف کرد,که خدا بهش رحم کرد الهی بمیرم!!!سعید خیلی خوش تیپه و خیلی هم به مارک ساعتش حساسه ولی با اینکه خیلی دوستش دارم و الهی پیش مرگش بشم میگن ادم خیلی مغرور و خودشیفته ای هسته. اره دیگه چیکار کنیم !!!!!

راستی یک وقت فکر نکنین که عزیزم خیلی پیره که جلوی موهاش سفید هسته نه آقای سعید واسه مد چند تار موهای جلوش رو رنگ میزنه و ارایشگاش تو سعادت اباد هسته اره دیگه چیکار کنیم؟!؟! راستی اینو میدونستین که دوست صمیمی سعید جون اقای  سید محمد موسوی هستش.

خوب این انتقاد که دیگران به من گفتن بنویسم منم گفتم باشه اینم انتقاد:میگم ها این عادت اقا سعید خیلی بده که وقتی کسی می یاد باهاش مصاحبه کنه باهاش اصلا خوب رفتار نمی کنه و به ذور جواب بعضی از سوال های اون ها رو می ده خوصوصا با بعضی از دخترها خیلی بد صحبت مکنه من این رو از بعضی از برو بچ شنیده ام ولی هر چی باشه سعید چون عشقه فدای سرش امیدوارم روی این اخلاقش کار کنه باشه؟ شما هم بهش کمک کنید.

خوب بریم سر اصل مطلب اقا سعید ار اون بچه مامانی ها هسته و برای انرژی گرفتن تو بازی به مامانش زنگ می زنه . اره بابا!!

.اقا سعید چند بار مصدوم شده  و یک مصدومیت هم از ناحیهی مچ دست داشته و در تیم های سایپا ,پیکان و تیم قبلی سعید جون داماش گیلان بوده است

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم دی 1390ساعت 18:17  توسط بیتا  |  نظر بدهید


فاطمه اميدوارم اين مطلب روبخوني امروز يه عكسي ازمير سعيدمعروف ديدم كه واقعا مايوس كننده بود  فاطمه خواهشا فراموشش كن بچه هاشما هم اگه دوستش دارين يا اگه ازيكي از بچه هاي تيم ملي خوشتون اومده اونا روفراموش كنين نميگم مشروب خوردن بده ولي كاراي ديگشون چي؟ فاطي ژوريا فياضي زن داره اسمش مهيا حيدري است اونم ورزشكاره {واليباليسته} تنها فقط كمالوند مثبته

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم دی 1390ساعت 18:10  توسط بیتا  |  نظر بدهید


راستي بچه هاسعيددوست دخترداره اسمش غزاله ي ولي نميدونم ايشون اينقدر به حجاب اهميت ميده

چراباٍNیداف تهرووون ميگرده؟اون خونه ي مجردي هم واسه همين كاراست" نميدونم بااين كاراش دوستم براش ميميره بابايكم ازغزاله جون فاصله بگير دست تودست همكنارخونشون بابابه فكردخترمردم نيستي به بچه ها رحم كن بداموزي داره تازه رفته بدنشوبرنزه كرده اخه خانم خانما دستور داده عكساي جديدشون توبغل هم رونديدين باباسعيدماهم دوست داريم

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم دی 1390ساعت 17:59  توسط بیتا  |  یک نظر


سلام بروبچ دوستم عاشق میرسعیدمعروفه البته سعیدبچه ی خوبیه ولی میگن مغروره؟نظرتون چیه؟

راستی بروبچ ازجاستین جدیدا خبری ندارین ؟ علی کاشانیه عاشق حیوانایه ولی سعید عاشق ساعتشه راستی منم ازسعید بدم نمیاد سرویس های خوبی میزنه ولی کاله حقش نبود که برای بی احترامی طرفداراش ببازه الان کاله بایدصدر جدول میبود اخه چرا؟راستی کدوم شبکه به غیراز شبکه ی۳ میزاره فاطمه دوستم داره دیوونه میشه؟

+ نوشته

نوشته شده در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,ساعت 23:36 توسط بیتا| |

متولد مهر/۱۳۶۴ در ارومیه

*
بچه محله خیابون عطایی ارومیه
*
۸۰ کیلو وزن و ۱۸۹ سانتی متر قد
*
سال ۸۰ وارد تیم ملی نوجوانان و سال ۸۴-۸۵ هم رسما عضو تیم ملی بزرگسالان (جانشین امیر حسینی) شد
*
دایی هاش از والیبالیست های خوب و قدیمیه ارومیه هستند (برادارن سید عباسی)

پدرش ارزیاب بانک است و مادرش هم خانه دار

*
یه خواهر مهربون و یه خواهر زاده کوچولو داره
*
خانواده دوسته و سعی میکنه بیشتر وقتش رو با خانواده بگذرونه

اخلاقش خیلی خاصه . فوق العاده مغرور و خودشیفته است ! ولی در کل بامعرفته

*
اولین مربیش “صدری پرور ” (از مربی های خوب ارومیه) بوده
*
سعید دیپلم ریاضی گرفت و با وجود علاقه ای که به مهندسی داشت ، بخاطر کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار تخصصیش (والیبال) دانشجوی تربیت بدنی شد
*
تا الآن حدود سه ترم رو گذرونده (دانشگاه آزاد – واحد تهران مرکز)
*
از اون بچه درس خوان ها بوده و هست
*
بهترین خاطره ورزشیش قهرمانی آسیاست
*
مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا تو بازیهای جوانان جهان و ۲۴ ساعت تب ۴۰ درجه تو مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا (با تیم پیکان) بدترین خاطرات ورزشیش هستن

یه ۲۰۶ نقره ای داره (چون اون موقع که میخواسته ماشین بخره هم نقره ای مد بوده و هم پولش به رنگ مشکی نمیرسیده)

*
موسیقی رو خیلی دوست داره و اگه بتونه میخواد یه ساز ایرانی یاد بگیره (ساز سوت !)
*
آرزوشه که خانه خدا رو زیارت کنه

فوتبال ایرانی زیاد نگاه نمیکنه ولی اروپایی ها رو از دست نمیده و معتقده تماشا کردن فوتبال جذاب تر از بقیه رشته هاست !

*
طرفدار بارسلونای اسپانیاست
*
الگوی خاصی تو ورزش نداره ولی همیشه “علی دایی ” رو به عنوان یه ورزشکار تحسین میکنه
*
سینما نمیره ولی تلویزیون (مخصوصا برنامه های ورزشی) رو نگاه میکنه

با خانواده اش تو یه خونه نقلی تو سعادت آباد زندگی میکنه (هم محلی محسن عندلیب است )

*
این خونه رو چند وقتیه که رهن کرده و به محض اینکه پس انداز قابل توجهی داشته باشه ، یه خونه تو ارومیه میخره
*
آرایشگاهش هم تو سعادت آباد است . سعی میکنه همیشه موهاش رو شیک و مردونه بزنه
*
غذای بیرون از خونه زیاد میخوره . مشتری ثابت رستوران نزدیک خونشونه
*
غذای های ایرانی رو دوست داره . بیشتر از همه آش رشته و قورمه سبزی مامانش رو
*
خودش هم بعضی وقتها آشپزی میکنه ولی دست پختش تعریفی نداره

اوقات فراغت نداره . اگر هم فرصتی پیدا کنه میره استخر

*
با این که سرش شلوغه ولی کتاب زیاد میخونه . تقریبا سالی ۶ تا
*
آخرین کتابی که خوند ، “مردی بالای صلیب ” (اثر میکائیل والتری) بود
*
دروغ مصلحتی زیاد میگه . آخرین باری هم که دروغ (به قول خودش مصلحتی ) گفت ، به مامانش بود
*
از تجملات بیزاره ولی به ساعتش خیلی اهمیت میده و همیشه میگه مرد ها باید ساعت مچی شیک دستشون کنن
*
مارک ساعتش ورساچه است و هر چند سال یه بار ساعت میخره
*
کفش هاش حتما باید اورجینال باشند . اونها رو هر بار که میره ژاپن میخره
*
کلا میشه گفت آدم مارک بازیه !

دست فرمونش اصلا خوب نیست ! سه سال پیش یه تصادف بد داشت که خدا واقعا بهش رحم کرد

*
سفر فیلیپین رو هیچ وقت فراموش نمیکنه چون همه چی از جمله بیماری و … حتی قایق سواری هم اونجا تجربه کردن
*
پلی استیپن زیاد بازی میکنه و با بارسلونا همه تیم های اروپایی رو شکست داده
*
دوپینگش تو ورزش توکل به خداست

 

نوشته شده در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,ساعت 17:23 توسط بیتا| |


Power By: LoxBlog.Com